Vin & Reklame sponsor |
|
Skagenferien.dk |
|
Tøjsponsor |
|
|
Referat d. 04. oktober 2009 |
Referat fra bestyrelsesmødet d. 04.10.2008
Bestyrelsesmødet blev afholdt hos Annette og Reno i en dejligt sydafrikansk atmosfære, med masser af dejlig mad og spændende vine.
Suppleanten blev af formanden egenrådigt valgt som referent. (selvom punktet slet ikke var på dagsordenen).
Punkt 1: Godkendelse af referat fra generalforsamlingen
Referatet blev godkendt med følgende bemærkninger:
- Anette staves med 2 n’er
- Suppleanten er suppleant for alle øvrige bestyrelsesmedlemmer
Der var under punkt 1, en kort pause, da formanden fik et af hendes berømte (og højlydte) grineflip.
Punkt 2: Regnskab, eventuelle investeringer
Alle havde indbetalt rettidig, så dermed ingen ekstra penge til bødekassen.
Der var forslag fra kassereren, om eventuelt at sætte vores formue (som er på ca. 5000,- kr.) ind på en gevinstopsparingskonto (hvor der ikke bliver tilskrevet nogen renter).
Efter en del diskussion frem og tilbage, og hvor alle talte i munden på hinanden, skar referenten igennem og krævede en afstemning.
5 bestyrelsesmedlemmer stemte for, at hele formuen skulle sættes ind på en gevinstopsparingkonto, men formanden stemte for at kun halvdelen skulle bruges på dette.
Og da formanden har 5 stemmer, var der stemmelighed, og ifølge vedtægterne, er det formanden der i sådan en situation altid har ret
…..så sådan blev det.
(der var dog et par svage og forsigtige protester, som formanden totalt overhørte!)
Punkt 3: Hjemmesiden
Webmasteren styrer hjemmesiden suverænt, dog med support fra formanden.
Opskrifter vil blive lagt på hjemmesiden inden næste møde.
Alle blev opfordret til at sende billeder fra vores tidligere ”events” til webmasteren.
Punkt 4: Dato for næste møde
Næste møde afholdes af kassereren og foundraiseren, og de havde forslag om at der skulle lejes et sommerhus til et forlænget weekendophold ved Kruså/Flensborg Fjord. Dette blev (uden afstemning) enstemmigt, og under stor jubel vedtaget.
Jette og Kurt står for lørdag aften, der vil være inspireret af deres seneste indkøbstur i Italien. Og de sørger også for øvrige indkøb, og dette afregnes på bestyrelsesmødet.
Alle tager drikkevarer med til eget forbrug.
Reserver den 16. 17. og 18. januar!
Punkt 5: Aktiviteter (gløgg el. lign.)
Julehygge med gløgg m.m. afholdes hos Winnie og Erik søndag den 14. december kl. 14.00.
Alle forslag til nye aktiviteter er altid velkomne
Punkt 6: Eventuelt
Der var ingen seriøse bemærkninger til dette punkt, da alle gerne ville i gang med næste smagning.
Ref.: Suppleanten
Vel mødt til bestyrelsesmøde d. 16 - 18 januar - 2009
|
|
Besøgende |
Gæster online: 6
Brugere online: 0
Antal brugere: 6
Nyeste bruger: Formand
|
|
|