Quick Links:
Navigation
Forside
Foreningen
Medlemmer
Bestyrelsen
Vedtægter
Dagsorden/Referater
Fotoalbum
Videoer
Smagsnoter
Foreningens vinkort
Kontakt vinforeningen
Links
Artikler
Downloads
Søg
Referat d. 16.07.2016
Vin & Reklame sponsor
Skagenferien.dk
Tøjsponsor
Referat d. 18. april 2009
Referat fra bestyrelsesmødet d. 18.04.2009


Bestyrelsesmødet blev afholdt Winnie og Erik på Smalagervej. Til vinsmagningen blev der budt på økologiske vine og lækker og veltilberedt økologisk mad !

Her er referatet som det kom til at se ud. Tak til Kurt, en efterhånden fast referent!

Punkt 1: Valg af dirigent og referent

Formanden svinger som sædvanlig taktstokken og dirigerer ”koret”. Kurt tilbød sig som referent og blev valgt uden modkandidater.

Punkt 2: Godkendelse af referat fra sidste møde.

Godkendt.

Punkt 3: Regnskab og evt. tilgodehavender.

Kasserer Jette fremlagte regnskabet der viste at foreningen p.t. har en samlet formue på kr. 7.253,42. Formanden og webmasteren var endnu en gang løbet ind i en bøderegn og deres forsøg på at omkontere bøde til klip i smagsskemaer lykkedes ikke (trods formandens 5 stemmer) – underligt, men sådan gik det altså.
Regnskabet blev enstemmigt godkendt.

Regnskabet blev enstemmigt godkendt.

Punkt 4: Aktiviteter, herunder overvejelser af de indkomne forslag. Så som: ”Ti Trin Ned”, ”Årø Vingård” og andre lokale vingårde.

”Ti Trin Ned”: Kokkeskolen i maj 2009 er ikke årstiden for os. Vi ønsker at deltage efterår/vinter. Der holdes øje med arrangementer.

”Årø Vingård” og ”Wad & Kortegaard” på Skærbækvej": Foreningens medlemmer holder 2. weekend i september 2009 fri så vi kan ”slå til”. Drøftes på Skagen hvad vi gør. Holder også øje med arrangementer i ”Den lille vinkælder” i Prinsessegade.

Punkt 5:Foreløbig planlægning af Skagen 2009 – også her er der indkomne forslag som fx ”hvad skal vi høre” (specielt lørdag) og et forslag om fadølsanlæg ?
Vi blev enige om at tage lørdag i Kultur & Fritidscentret, hvor vi skal lægge ører til Beggars Row, Oyster Band og Åke Aleksandersen & Sambandet. Da Winnie og Erik jo har sæsonkort (læs pressekort) så bestiller Reno 4 billetter. Viser det sig at W&E ikke kan benytte pressekortet – så venter de på vi andre på kirkegården – så ses vi da i det mindste i pausen.

Reno undersøger om vi kan leje et fadølsanlæg på ”Skagen Bryghus”. Hvis vi kan, var der enighed om at reglen vil være således, at den enkelte ”slår en streg” når han7hun tapper en øl og så afregnes der til sidst (ingen kører hjem før den sidste dråbe er drukket).

Punkt 6: Nyt om T-shirts.

Kurt sørger for tryk som aftalt på mødet i januar. Ønskes andre t-shirts end de sponserede, skal de afleveres til Kurt senest 15. maj 2009 hvorefter trykningen foretages. Trykningen vil koste kr. 300,00 + evt. lidt porto.

Punkt 7: Planlægning af næste bestyrelsesmøde – hvor og hvornår ?

Næste møde er på Skagen om lørdagen. Mødet i oktober aftales på Skagen og Jette og Kurt står for årets slat-gløggekomsammen i december.

Punkt 8: Evt.

Intet til dette punkt.

Referenten takkede for god ro og orden samt tydelig formulering fra alle medlemmer under bestyrelsesmødet. Da det var en god oplevelse at være referent overvejer han at stille op igen på Skagen.


Ref.: Foundraiser

Vel mødt til generalforsamlingen d. 06 juli - 2009
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 7

Brugere online: 0

Antal brugere: 6
Nyeste bruger: Formand