Vin & Reklame sponsor |
|
Skagenferien.dk |
|
Tøjsponsor |
|
|
Referat d. 16. oktober 2010 |
Referat fra bestyrelsesmødet D. 16. Oktober 2010
Valg af dirigent og referent:
Kurt valgt uden modkandidater.
Referatet fra sidste møde:
Ingen bemærkninger.
Regnskab og tilgodehavender v/kassererinden:
Jette fremlagde foreningens saldi ( denne gang på en gul post-it) – I alt kr. 10.303,76.
Reno har udlagt kr. 55,00 og kr. 80,00 – han fratrækker beløbene i næste indbetaling af kontingent.
Besluttet at vi investerer i en spytbakke i ler – formanden klarer indkøbet.
Aktiviteter. – gode forslag:
R&A fremlagde en pjece med aktiviteter hos ”Vinboden” i Erritsø – Kurt gemmer den til senere brug.
Vi parkerede et forslag om besøg på ”Sofieholm Slot”
Årets gløggaften bliver på Havepladsvej 20 d. 19. december kl. 15.00.
Næste møder:
Weekenden i Kollund 4. – 6. januar 2011 (Erik & Winnie).
16, april 2011 hos Reno & Anette.
Hjemmesiden:
Nyt banner på i dag.
Ros til siden fra MODAVI.
Beskæmmende at kun Reno er medlem – det må vi andre gøre noget ved.
Kun medlemmer kan skrive replikker.
Indslag v/Erik:
Oversuppleanten viste filmene om Skagensfestivalen 2010. Stor ros til Erik for arbejdet. Kvaliteten og underholdningsværdien var i top.
Merchandise:
Skagensbogen er hos R&A – går på skift fremover.
Reno viste kuglepen med foreningens navn på – referenten tog de straks i brug og den skriver bare.
Reno viste også foreningens nye visitkort der blev godkendt – det manglede da også bare.
Reno viste os en flot streamer til traileren – den blev også godkendt.
FORMANDENS TELEFON RINGEDE IGEN UNDER MØDET – OG HUN TOG DEN.
Evt:
Ingen bemærkninger – der blev uddelt roser ad libitum.
|
|
Besøgende |
Gæster online: 5
Brugere online: 0
Antal brugere: 6
Nyeste bruger: Formand
|
|
|